ضدفراماسونری و صهیون
ضدفراماسونری و صهیون

 

11سال قبل از سال 2001 سخنرانی بوش پدر در مورد نظم نوین جهانی ایراد کرد و  سال بعد توسط بوش پسر به آن جامه عمل پوشانده شد. به یاد دارید که بوش پسر با تقلب در آمریکا روی کار آمد. شاید بدلیل اینکه این قبیل مناسک را هر کسی نباید انجام می داد.

آلیستر کرولی همون کسیه که جرج بوش با افتخار اعلام کرد که «این مرد پدربزرگ نامشروع من است.»
بوش پسر نوه همان الستر کراولی است که «کتاب شریعت» را نوشته بود. کتابی که به بنیان شیطان پرستی نوین معروف شد.

 

 نکته اینکه وی ادعا کرده بود کتاب را در حالیکه در هرم گیزا تسخیر شده بود از گفته های موجودی بنام «آیواس» نوشته است. وی در کتاب بارها از نمادستاره هفت پر استفاده کرده که در عبری به 77 ودر یونان به خدای مزرعه «پن» اطلاق می شود.
همانند همه مراسم دینی این یکی هم احتیاج به اوراد و اذکار داشت: کتاب «بز اهلی»! کتابی که بدلیل داشتن معانی آیینی و مناسکی برای اهدا به موجود شیطانی «بز شاخدار» یا همان «خدای پن» ممنوع اعلام شد. همان کتابی بود که همزمان با وقوع حادثه در کلاس درسی که جرج بوش برای بازدید از آن رفته بود همسرایی می شد!‌ آن کتاب خاص و نه هیچ کتاب درسی در یک کلاس درس!
احتمالا می دانید که شیطان پرست ها از نماد های معکوس استفاده می کنند مثل ستاره و صلیب وارونه. به فیلم ها و تصاویری که از بوش در لحظه اصابت هواپیماها به برجها گرفته شده دقت کنید. کتاب در دست نوه الستر کراولی(بوش پسر) وارونه است!


هیچ چیز تصادفی وجود ندارد.

پنج دلاری: برج های دوقلو قبل از حمله.
ده دلاری: اولین برج آتش گرفته است.
بیست دلاری:هر دو برج در آتش می سوزند.
پنجاه دلاری: برج ها فرو می ریزند.

صد دلاری: از ساخمانها فقط دود مانده.

 
نکته اصلی اینجاست که این اسکناس ها ده ها سال قبل از اینکه برج های تجارت جهانی حتی ساخته بشن طراحی شده و بین مردم دست به دست می شدن.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:11سپتامبر,عکس,آلیستر کراولی, توسط LRN